Ziemianie (Earthlings)


Komentarzy 11 to “Ziemianie (Earthlings)”

  1. Bielystok Says:

    Niemoge ogladac, zbyt drastyczne jak dlamnie, jedzac mieso nie zastanawialem sie nad tym. Ja nie moge zabic muchy ktora wleci czasem do domu przez okno albo pajaka ktorego zobacze na podlodze. nie wiem nie mam serca. Ciekawe czy ci ludzie przechodza co jakis czas badania psychologiczne mam tu na mysli zasade ze w zyciu rob to w czym jestes dobry, co zprawia ci przyjemnosc. Co robia ludzie jak przejda na emeryture pewnie maja jakies odchyly a na kazde zwierze patrza jak na kawalek kabanosa, ktory trzeba jak najszybciej pozbawic zycia- „bo robota czeka” – mam na mysli zboczenie zawodowe. Sory jak dla mnie to zly film przed snem. Pozdrawiam wszystkich ludzi ktorzy kochaja zwierzeta.

  2. wasabi Says:

    Nawet jeśli ktoś czuję potrzebę jedzenia mięsa. (np ja) Nie umiem odstawić go tak z dnia na dzień. To nie godzę się na złe traktowanie zwierząt. Jeśli mamy jeść mięso to musimy zadbać aby traktowanie zwierząt i ich ubój był odpowiednio zaplanowany, tak aby nie cierpiały. Powodowanie cierpień jest niedopuszczalne. Nie możemy przymykać oczu na bestialstwo. 😦

  3. Majkel Says:

    płacze … jest źle

  4. leonid79 Says:

    przecierz to jest straszne , kilkanaście minut filmu jest już wystarczające .
    jestem wegetarianinem i zostane .

  5. serce Says:

    Boże,kim my jestesmy?Ta świadomość boli.A jeżeli w kosmosie,są też pożeracze.A te potworne rzeżby Azteków w British Museum.POżErAczE.A te biedne zwierzęta mają pełna swiadomość.Milczący kościół,św.Franciszek?To jest świat trupów.

  6. abab Says:

    Musimy sie obudzic!!
    Zjednoczyc…,Otworzyc oczy..Ludzie zacznimy cos w tym celu robic…

  7. partyzant Says:

    to nawet po kielichu ciężko oglądać

  8. Romario Says:

    Dokument, który absolutnie rozwala człowieka od wewnątrz.
    Byłem, i jestem nadal wstrząśnięty….
    Warto obejrzeć do końca i zastanowić się nad ……
    ludzkim życiem? ,,,ludźmi?,,,,,,nie wiem?,,,,,

  9. Julian Says:

    Mam nadzieję, że zostało nam trochę czasu żeby zejść z tej drogi destrukcji.

  10. cougar Says:

    wstrzasajacy film, nie dalem ady obejrzec do konca…

  11. lumicino Says:

    Właśnie po obejrzeniu podobnego filmu, kilkanaście lat temu zostałam wegetarianką!


Dodaj komentarz