Dean Warwick-Gdzie znikają dzieci


Jedna odpowiedź to “Dean Warwick-Gdzie znikają dzieci”

  1. Ania81 Says:

    Ciężko jest mi się odnieść do tego, co właśnie usłyszałam.
    W sieci jest wiele filmów tego typu i nie chodzi mi tu tylko bynajmniej o tajemnicze zaginięcia dzieci. Mam na myśli cały zbiór informacji, które wykraczają poza schemat świata, który jest nam przekazywany jako norma.

    Kiedyś, jeszcze jako nastoletnia dziewczynka, spacerowałam z rodzicami po ulicach Berlina. Zobaczyłam zupełnie inny świat, ludzi ubranych odmiennie, kompletnie inną kulturę i nikogo to nie dziwiło. Dla mnie, młodej mieszkanki Szczecina, 15 lat temu, było to jak scena z filmu Sci-Fi.

    Sed ad rem…
    To, co kiedyś wydawało się nam czymś zupełnie nierealnym, teraz, gdy nastąpiło przyśpieszenie procesów, które ma za zadanie przygotowanie nas do życia w zupełnie innej świadomości, obecnie może być już przyjęte jako prawda. Tych, którzy mają otwarte umysły, nie dziwią już dokumenty typu „Gry Bogów”, doniesienia o innych cywilizacjach. Jesteśmy nawet w stanie przyjąć, że żyją one wśród nas. Myślę, że obecnie jesteśmy oswajani z nową jakością życia na naszej planecie. Jeszcze do końca nie jestem w stanie wyczuć, czy przyszłość wzbudza we mnie strach czy zaufanie do naturalnego procesu życia. Wiem, że ludzie muszą stać się gotowi na te informacje, które stale do nas napływają z wszechświata.
    Oprócz wzrastającej świadomości, przychodzą do nas również zdarzenia, o których mowa w tym filmie.
    Nie odrzucajmy tych informacji i nie traktujmy ich jako wymysły nawiedzeńców.
    Przetrwać jako ludzkość możemy tylko wtedy, gdy wobec wszystkich zdarzeń na świecie, pozostaniemy czyści, wolni od osądu i pełni zaufania do tego, co się wokoło nas dzieje.


Skomentuj

