Keshe Foundation Promo


Odpowiedzi: 6 to “Keshe Foundation Promo”

  1. adept48 Says:

    mam dla was SUPER WIADOMOŚĆ . oto dziś dostałem wpis ma mojego bloga .

    Anonimowy
    15:20 (2 godz. temu)

    do mnie
    Nowy komentarz do posta „Konferencja z udziałem Keshe w Polsce… propozycj…” dodany przez Anonimowy :

    Wczoraj po godz 17:00 na naszej uczelni odbyło się spotkanie na którym obecnych było ponad 120 osób. W pierwszej części spotkania omówiono technologie wytwarzania energii ale większość czasu wykład dotyczył najnowszej technologii pana Keshe. Po 10 minutowej przerwie zaprezentowano działający reaktor o mocy około 1,8 KW. Rewelacja, słychać było z sali – tylko czy to co widzimy faktycznie istnieje, a może to iluzja? Dwóch młodych (spóźniłem się na wykład jak się przedstawiali) prezentujących ten generator przez 10 minut wzbraniali się, aby zainteresowani mogli zobaczyli go z bliska. W końcu doszło do tego, że wyrażono zgodę na to, aby go rozebrać. Ośmiu studentów i jedna studentka z naszej uczelni w 10 minut doprowadzili do tego, że wszystkie części generatora leżały na stole oddzielnie. W sumie okazało się, że w środku tego reaktora nie wiele było, kilka małych elektromagnesów do których doprowadzone były trzy cienkie przewody z miedzi i miedziana rurka o średnicy około 10 mm. Rurka miała kształt koła o średnicy około 25 cm, a jej końce przykręcone były do dwóch wystających śrub, były to przepusty uszczelnione w deklu. W deklu wlutowane były tez dwie bardzo cienkie rurki o różnych długościach, obie rurki na końcach były zatkane małymi kranami. Byłem dość blisko i robiłem zdjęcia. Na zdjęciach widać, że moc generatora była pobierana z tych samych śrub do których przymocowana była ta gruba rurka. Generator wzbudzano przez kilka minut z małego zasilacza na mój gust około 15 Wat i po wzbudzeniu go odłączono ten mały zasilacz. Jako obciążenie prezenterzy stosowali halogenowe żarówki 24V o mocy 85W każda w sumie było ich 23 (z opakowań dwóch halogenów odczytałem ich parametry). Gdy generator działał żarówki świeciły bardzo jasnym światłe, z obliczeń wynika, że generator produkował ponad 2KW. Tu dodam, że w pobliżu generatora nie było widać innych źródeł energii takich jak akumulator, ogniwa nie było też widać innych przewodów. Zdjęcia robiłem aparatem o dużej rozdzielczości i dokładnie obejrzałem każde z nich. Jeżeli możecie to przekazać innym to zachęcam do tego. Do niedawna sam myślałem, że ta darmowa energia to żart. Oszukiwali nas i nadal oszukują ale to się wkrótce zmieni.

    Lucjan L.

    Autor: Anonimowy , blog: KochaneZdrowie, 27 lutego 2013 06:20

  2. hit Says:

    jak narazie to tylko sprzedaja ksiazki na swojej stronie i to za grube pieniadze…

  3. Gabisto Says:

    …czegoś nie rozumiesz? Nie rozumiesz, że w Polsce mamy URE (Urząd Regulacji Energetyki), są to setki, a w skali kraju to pewnie tysiące etatów wójków, tatów, córek, zięciów itp… którzy są dożywotnio ustawieni i nie wydaje mi się, że zechcą z tego zrezygnować. Podobne jak nie wydaje mi się, że do kosztów, które sobie obliczyłeś nie zechcą dodać opłat przesyłowych, dzierżaw itp…
    Więc jeżeli rada stryjków wpuściła by to do naszego kraju, to już napewno nie będzie to opłacalne. Naprawdę nie dostrzegasz podobieństwa i zależności danych instytucji? URE -energie geotermalne i odnawialne, PZPN – piłka nożna, Pomoc ubogim – Caritas, dobrobyt emerytalny – ZUS, można by tak mnożyć przykłady:)

    • kedus Says:

      Przed chwilą dopiero o tym przeczytałem, nie zagłębiałem się w szczegóły- z resztą nie ma sensu bo taka fizyka to nie moja liga ale co do kosztów. Wykonanie jakiegokolwiek urządzenia kosztuje więc nie ma się co dziwić kosztu który z resztą, jeśli generator działa nie jest taki duży. Pompa ciepła to koszt w podobnych granicach.

  4. Mike Says:

    Normalnie się zapaliłem i powysyłałem maile po znajomych. A potem zacząłem liczyć:
    – dają generator 3-4 kW – miesięcznie produkuje 2200 – 2976 kW czyli na jedną rozrzutną albo 2 oszczędne rodziny wystarczy
    – koszt 5000 E (~22 000 zł ) + koszty transportu i podatków + 500 E ew. kaucji + 100 E rocznie (~450 zł)
    hmmm – normalnie k…wa non profit że hej…, no ale jedziemy dalej

    Płacę za energię el. 250zł za 2 mieś = 1500 zł rocznie. Oferują mi zastępnik (który w/g naukowców nie może działać) za jedyne 450 zł + 25 000 zł jednorazowej opłaty (+ koszty transportu i podatków w Polsce). Normalnie brać w ciemno!!!

    Czy może ja czegoś nie rozumiem?

    Jeśli to rzeczywiście działa i nie jest to miniaturowa bomba atomowa odpalana zdalnie (ma GPS wbudowany – w sumie niezły patetent na wojnę Iran-USA🙂 ) , to gdyby koszt był 100x mniejszy (no może 20x) niż obecne rozwiązanie, to bym się zdecydował.

  5. Jarek Kefir Says:

    szczepionkowe wieści – szokujące, bo zaczynają nas coraz bardziej atakować. niedługo będziemy „terrorystami”:

    http://kefir2010.wordpress.com/2012/09/25/szczepienia-dzieci-wiesci-z-pola-walki-niektorzy-naukowcy-to-debile/ (p.s. w tekście udowodniono, że niektórzy naukowcy to debile..)

    tekst skopiowany z ZnZ – po szczepieniach na świniaka ilość zachorowań na samą narkolepsję wzrosła nawet 8 razy! niezależni prawnicy ze Skandynawii szykują pozew zbiorowy. myślę, że narkolepsja i epatowanie nią nawet w oficjalnych mediach może być zasłoną dymną do innych, znacznie gorszych powikłań po szczepionkach na świniaka, takich jak zastraszająca liczba poronień, padaczka w tym padaczka katastroficzna i tzw: „stan padaczkowy” wymagający podania najpierw 120 mg relanium a jak ataki nie ustają – całkowitej narkozy:

    http://kefir2010.wordpress.com/2012/09/25/szczepienia-na-grype-ah1n1-spowodowaly-epidemie-narkolepsji-dzieci-sie-mecza-korporacje-farmaceutyczne-politycy-i-proszczepionkowcy-powinni-odpowiadac-przed-trybunalem-miedzynarodowym-druga-nor/


Skomentuj

