Niemieccy naukowcy pozywają rząd w sprawie chemtrails


Odpowiedzi: 12 to “Niemieccy naukowcy pozywają rząd w sprawie chemtrails”

  1. Tom Says:

    NAsz rząd też należy pozwać i rozprawić się z nimi raz na zawsze-za wszystko.Co to za samowolka?! A jeśli te śmieszne sądy nie zareagują to ich też pować za celowe działanie na szkodę ludzkości i zarzucić współpracę z bandytyzmem. To cholerne opryski wykańczają ludzi a to już zakrawa o zbrodnię. Czy podawanie komuś arszeniku w małych ilościach to podtruwanie czy w końcowym efekcie morderstwo?
    Jeśli będziemy siedzieć i marudzić to nic nie zrobimy.

  2. Kasia Says:

    Kochani,czy ktoś może wie czy można gdzieś jeszcze obejrzeć ten filmik? nie zdążyłam,a bardzo bym chciała…:(

  3. hacek Says:

    Witam , tutaj znalazłem to może ten film skoro został usunięty z innego miejsca = link http://www.youtube.com/watch?v=aCPKhwjVQP0&feature=related

  4. emilio Says:

    już sobie obejrzałem
    film usunięty przez użytkownika serwisu You Tube

  5. natalia008 Says:

    czemu usunięto film??

    • Julian Says:

      Przecież to jasne.

    • natalia008 Says:

      No racja że na to niewpadłam. Zakłucenia na przewodach muzgowych.

  6. hit Says:

    od 1993 mieszkam w USA i nie dotarly do mnie zadne sygnaly o protestach przeciwko chemtrials…

    • Jacolo Says:

      Bo tu chodzi o rząd niemiecki nie USA.

  7. emi Says:

    Obecnie mieszkam w Danii i ostatnio jadąc do pracy zauważyliśmy smugi ,tyle ,ze czarne ,które nie znikały. Było to dla mnie bardzo dziwne zjawisko,bo zwykle są białe.

  8. DGP Says:

    W końcu. W zeszłym tygodniu nad ranem jak szedłem do biura zrobiłem pare fotel nieba bo aż nie mogłem uwierzyć. Całe niebo było zasnute sztuczną powłoką chmur powstałych przez chemtrials zostawione przez zaledwie sześć samolotow. Wyglądało to wręcz imponujaco.

  9. vionna Says:

    Pozywaja juz tyle lat bezskuteecznie ;(


Dodaj komentarz

Follow

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.

Join 356 other followers

