W 90 dni pokonałem raka


Napisane w Zdrowie. Tagi: , . 4 Comments »

Odpowiedzi: 4 to “W 90 dni pokonałem raka”

  1. adept48 Says:

    Nasze DNA ma niezwykłą zdolność modyfikacji i naprawy .
    To my naszym umysłem /nasza podświadomość/ potrafimy decydować o stanie zdrowia . Jestem tym – co myślę .
    Zważ,że to czego się boisz ,manifestuje się naprawdę.Tak samo ,to czego bardzo szczerze pragniesz

  2. Kayigusha Says:

    Zawsze wierzyłem że w sposób naturalny można wyleczyć raka. Dobrze jest żyć ze świadomością, że znam lekarstwo na wszystkie choroby😀 Natura Kochani !!

  3. vionna Says:

    Nowa Germanska medycyna powinna przedrzec sie i zagoscic wszechobecnie.
    Przypadkiem czytalam dosyc sporo o niej .

  4. hit Says:

    „praca nad psychika” – stara poczciwa autosugestia. Znana od zeszlego stulecia, teraz odkrywana od nowa…


Skomentuj

