Wnętrze


80-te lata to były, na ewentualną pomoc Milicji raczej liczyć nie można było .
Wraz z kolegami udaliśmy się zjeść sernika i napić kawy ,,,
,w połowie drogi do celu będąc, głos wewnętrzny usłyszałem, silny był i zrozumiały …
informację usłyszałem; „nie idź tam, spotkasz ludzi agresywnych, będą chcieli Was pobić” .
O głosie i treści samej kolegów moich poinformowałem, ale każdy z nich, prócz jednego – teorię miał swoją …
Jeden powiedział, że przesadzam, że mam wyobraźnię, inny że to astral, tylko mój przyjaciel –
powiedział, iż to mój opiekun przekazał mi nadchodzące zdarzenia i że lepiej będzie jeśli zawrócimy .
Naturalnie wiedzieliśmy lepiej i choć zaniepokojony ową informacją byłem ,
udaliśmy się do restauracji,,, zamówiliśmy a następnie zjedliśmy danie wcześniej zamówione .
Niedaleko naprzeciw nas kilku jegomości siedziało, pewnych siebie i do bójki chętnych .
Kiedy na ulicę wyszliśmy Oni za nami się udali a następnie zaczepili nas i uderzyli kolegę mojego …
Na szczęście chwilę po tym jechał wojskowy samochód, który to zawiózł nas –
goniąc Ich przez centrum miasta na komisariat … ________________________________

Od zdarzenia tego wiem, iż głos płynący z wnętrza jest autentyczny ,,,
że mylić mogę się ja czy ktoś inny, lecz nie wnętrze .
Że wybór mam: intelektowi los swój powierzyć, czy też głosem wnętrza się kierować …

Napisane w Różne. 6 Comments »

Odpowiedzi: 6 to “Wnętrze”

  1. darek9 Says:

    ilgo – co powiedzieć, co dodać można,,, TY WIESZ …
    GregIn. – doświadczenie podobne, także wiesz o czym mówię …
    – dla wszystkich; dziękuję i powodzenia życzę .

  2. Robin Says:

    Ładny, archaiczny styl.

  3. ilgo Says:

    Coś w tym musiałoby być, nie bezpodstawnie ostrzeżenie tkwiło we wnętrzu. Czasem mam wrażenie, że podświadomie robiąc na odwrót, z góry skazujemy się na przykre konsekwencje. Niestety taka rzeczywistość. Zapłata za błędy jest słona i niewypłacalna. Postępując sobie samemu wbrew, nierzadko chcąc komuś udostępnić rąbek choćby płaszcza ochronnego, sami dostajemy kopa w czułe miejsca własnej duszy czy ciała. tak jest. Autopsja matką bodaj jedną z najboleśniejszych, czasu nie można uwstecznić.

  4. Karmel Says:

    Ot przekaz kolega dostał.😉

  5. GregIn. Says:

    Dokładnie taki głos, a nawet słyszalny, usłyszałem gdy jadąc samochodem w dwu godzinna podróż do znajomej, w nieprzychylnych warunkach atmosferycznych odradzał mi tą podróż ” nie jedz, zawracaj”. Zignorowałem. Po godzinie leżałem kołami w rowie.

    • hit Says:

      moze byl to tzw. „aniol stroz”…?


Skomentuj

