A może dorosłą Świadomą Istotą Ludzką jesteś ?


Lat temu wiele, świadkiem takiego oto zdarzenia byłem :
idąc ulicą, samochód ujrzałem ,

który to uderzył i ranił śmiertelnie człowieka .
Widok taki wzbudził zainteresowanie moje ,

tym bardziej że zobaczyłem „ofiarę” wypadku

w dwóch postaciach – fizycznej i tej niefizycznej .
Na początku, pewności nie miałem, czy aby obraz widziany

oczyma moimi autentyczny jest .
Po chwili jakiejś, zorientowałem się, że owszem – tak .
Obok samochodu martwe ciało leżało, nieco dalej zaś „człowieka ciało astralne” ujrzałem ,

który to stojąc obok przyglądał się owej sytuacji ,

następnie odwracając się od miejsca tego odchodzić począł /

a obraz jego stawał się coraz mniej wyraźny .
Zrozumiałem, iż właśnie świadkiem wyjścia z ciała byłem …

Minęło lat kilka a ja udałem się na kilka wykładów, wykładów o życiu/ ogólnie mówiąc .
Wykładowca przedstawił historię Ziemi od czasów Chrystusa …
Obok mnie dwóch młodzieńców siedziało .
Na Ich twarzach mieszało się zainteresowanie z ironicznym uśmieszkiem .
W końcu nie wytrzymali wiercąc się niecierpliwie

i odezwał się jeden z nich ,

przytaczając fragmenty z Biblii,,; „a napisane, a powiedziane jest …”

uczynili tak kilkakrotnie …
Kiedy to usłyszałem i argumenty kolejne w stylu: „a Biblia nam mówi” ,

pomyślałem, iż to co czuję powiem i tak też uczyniłem .
Kierując wzrok swój na tych ludzi pytanie im zadałem :
„co zrobiłbyś/cie, gdyby którykolwiek z Was w takim zdarzeniu udział brał ,

straciłbyś swe ciało fizyczne, co byś uczynił, gdzie i do kogo się udał ?”
Ponownie słowa z Biblii padły, nie Jego, lecz te już dawno temu zapisane …
Najprościej podpierać się jest wiedzą cudzą ,
w razie „błędu” przecie powiedzieć można ;

uczyniłem to, co On powiedział ,,,

„a więc niewinny jestem i nie ponoszę za to odpowiedzialności” …
Uznając wyższość autorytetu nad sobą nie widzisz świata/

rzeczywistości , zdarzeń/ oczami swymi , lecz cudzymi patrzysz ,
tym samym jakże często los swój ślepo w ręce kogoś oddajesz …

Czy to odpowiada Tobie, tak właśnie myślisz i czujesz ..?

A może dorosłą Świadomą Istotą Ludzką jesteś ?

Napisane w Różne. 4 Comments »

Odpowiedzi: 4 to “A może dorosłą Świadomą Istotą Ludzką jesteś ?”

  1. darek9 Says:

    Heja Mazi ‚

    To fajnie,,, a czy wiesz na ile sposobów odczytać można wypowiedź Twoją ?

    A, co tam,,, trzymaj się

  2. darek9 Says:

    Fajnie że odpisałeś,,, wiesz za tem doskonale iż w życiu bywa różnie, wiesz także że autorem
    tego co się nam „przytrafia my sami często bywamy”,,, no tak Ty wiesz,,, ale czy wszyscy ?

    Pozdrawiam przy okazji _DARek9

  3. Mazi Says:

    Niesamowicie lubię twoje opowiadania😀

  4. Rozwój Osobisty, Pieniądze i Dobrobyt Says:

    Moim zdaniem Dorosła i Świadoma istota to ta, która zrozumiała jak żyć, aby tworzyć dobro, a nie zamęt.


Skomentuj

