PepsiCo wykorzystuje komórki poddanych aborcji dzieci do ulepszania produktów.


Wiele grup sprzeciwiających się aborcji (ang. pro-life) wzywa obecnie do publicznego bojkotu produktów giganta spożywczego, PepsiCo ze względu na jego współpracę z firmą biotechnologiczną Senomyx, która używa komórek zbitych/usuniętych płodów w badaniach i rozwoju sztucznych wzmacniaczy smaku.

LifeSiteNews wcześniej donosiło o partnerstwie firmy Senomyx z głównymi koncernami spożywczymi, zwłaszcza PepsiCo, Kraft Foods i Nestlé. Grupa sprzeciwiająca się aborcji, “Children of God for Life” (CGL), teraz dołączyła do głównych organizacji wzywając społeczeństwo do bojkotu PepsiCo. Pepsi finansuje badania, rozwój i płaci tantiemy Senomyx-owi, który wykorzystuje HEK-293 (komórki nerek ludzkich embrionów) do produkcji wzmacniaczy smaku do napojów Pepsi.

„Korzystając z wyizolowanych ludzkich receptorów smaku stworzyliśmy własne receptory smaku oparte na analizie systemów, które zapewniają biochemiczne lub elektroniczne odczyty, gdy składnik smakowy wchodzi w interakcję z receptorem” można przeczytać na stronie Senomyx.

To jednak czego firma nie mówi publicznie to fakt, że używa ona HEK 293 – komórki nerek ludzkich embrionów pobrane z zabitego dziecka do produkcji tych receptorów,” powiedziała Debi Vinnedge, przewodnicząca grupy CGL, która zajmuje się od lat monitorowaniem wykorzystania usuniętych płodów w materiałach medycznych i kosmetykach.

Komórki płodowe nie znajdują się w samym produkcie. Jednak „istnieje wiele innych możliwości/technik jakie może wykorzystywać PepsiCo zamiast używania komórek płodowych”, zauważyła Vinnedge.

Informacje na temat technik badawczych Senomyx zmotywowały Campbell Soup do zerwania wszelkich stosunków z Senomyx. Jednakże, PepsiCo nadal utrzymuje stosunki biznesowe pomimo wykorzystania ciał dzieci poddanych aborcji.

PepsiCo doprowadziło do wrzenia publikę na początku tego roku, gdy odpowiedziało na zarzuty, mówiąc: „Nasza współpraca z Senomyx jest ściśle ograniczona do tworzenia napojów o niższej kaloryczności i doskonałym smaku.”

Po kolejnych naciskach, PepsiCo wysłał odpowiedź listowną, twierdząc, że firma została oskarżona o prowadzenie badań nad komórkami z usuniętych płodów.

Bradley Mattes, dyrektor „Life Issues Institute” (Instytutu Problemów Życia), powiedział: „Kiedy komórki płodowe w istocie nie są w samym produkcie, to sama zbieżność z tym tematem wystarczy, by zniechęcić większości konsumentów. Według naszej wiedzy, jest to pierwszy przypadek gdzie produkt spożywczy byłby publicznie kojarzony z aborcją.”

Grupy pro-life zauważają, że kolejne firmy współpracujące z Senomyx będą bojkotowane.
Organizacje pro-life proszą obywateli o bojkotowanie wszystkich produktów i napojów Pepsi.

Do marek PepsiCo należą m.in.:
Pepsi, Mountain Dew, AMP Energy, Aquafina, DoubleShot Coffee Drink, Lipton Brisk, Lipton PureLeaf, Frito Lay, Lays, Doritos, Cheetos, Mirinda, 7Up, Quaker…
Więcej na: http://pepsico.com/Brands/Pepsi_Cola-Brands.html

Link do oryginalnego artykułu: LINK

http://www.prisonplanet.pl/

Napisane w USA. Tagi: , , , . 5 Comments »

Odpowiedzi: 5 to “PepsiCo wykorzystuje komórki poddanych aborcji dzieci do ulepszania produktów.”

  1. ilgo Says:

    Cel jak widać czasem uświęca środki i w negatywnym jeśli chodzi o ten przypadek tego słowa znaczeniu. Do czego można się posunąć, by ulepszyć recepturę znanego od wielu dziesięcioleci produktu. Świadomość samego faktu, do czego wykorzystać można organy ludzkie, nie do końca wykształcone jeszcze, nierzadko spreparowane, napawa ohydnym obrzydzeniem. Swoją drogą ile osób po obejrzeniu filmu z 2006 r „Fast Food Nation” /polecam uwadze/ zje z apetytem tego typu chłam z paszarni, wiadomo jakich… Celowo piszę chłam, bo nie pasuje to nazwać żywnością. Cóż jeszcze da się ludziom wcisnąć, by rynek zbytu mógł rozkwitać w pełnej krasie. A co do konkurencji, typowe dla globalistów kapitalistycznej produkcji, by wykończyć konkurenta. Wystarczą białe rękawiczki, wejścia w kontrole i odpowiednie certyfikaty i… własna przejaskrawiona nieomylność słuszności coraz to nowszych ulepszeń i tak znanego już dobrze wszystkim napoju.

  2. Kazik Says:

    Rzygać się chce…

  3. mirek Says:

    Szokujące rewelacje!!!

  4. mirek Says:

    To szokujące !!! Jak ludzie mogą robić takie rzeczy? Produkty spożywcze powinny być pod specjalnym nadzorem, zwłaszcza te dla dzieci.

  5. ja Says:

    ,,komórki płodowe w istocie nie są w samym produkcie, to sama zbieżność z tym tematem wystarczy, by zniechęcić większości konsumentów” – i w ten sposób załatwia się konkurencję- przecież nikt z nas nie chciałby zjadać trupów.


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: