Przebiegunowanie ziemi przyspiesza?


Odpowiedzi: 18 to “Przebiegunowanie ziemi przyspiesza?”

  1. emilio1984 Says:

    A ja mówię że to nieprawidłowe ustawienie w programie powoduję zakłamanie. Wystarczy sprawdzić, czy jest odniesienie do obserwowanego obiektu względem horyzontu ziemi czy względem gwiazdy polarnej.
    Bo wszystko jest ok a filmik to bzdura.

  2. Angelika Says:

    Media milcza i beda milczaly.Moga jedynie wciskac nam kity tak jak bylo ze zdechlymi ptakami i rybami.Poskladajcie sobie wszystko do kupy: ptaki,ryby,zorze widziane w miejscach gdzie nie powinno byc jej widac,ksiezyc,trzesienia ziemi,tsunami…a moze lepiej myslec,ze nic sie niedzieje…

  3. ZGG Says:

    W takim razie i słońce na niebie powinno chodzic w innym miejscu A to juz o wiele łatwoej zobaczyć??!

  4. filip Says:

    Ten film jest mocno naciągany bo ten program nie pokazuje zmian w nachyleniu a tylko zmianę faz księżyca, no chyba że komuś się udało dostosować to w opcjach więc bez paniki

    Filip

  5. lukhel Says:

    Ja już w lutym zauważyłem że coś jest nie tak z księżycem i nie myliłem się, niech moc będzie z nami!!

  6. ArO Says:

    Już widać efekty http://tnij.org/zaczyna

  7. poliszynel Says:

    Piszesz: „tak jak wspomniałem, nie jestem specjalistą….”
    To po co zabierasz głos? Kiedy ostatni raz uważnie patrzałeś w niebo?
    Orbita księżyca jest o 5° nachylona w stosunku do orbity ziemskiej wokół słońca. Wobec tego księżyc jest raz „wyżej” na niebie i wtedy jest podświetlany od dołu. Innym razem jest „niżej” na niebie i oświetlany jest bardziej z boku. Całkiem z boku jest „oświetlany” tylko na schematycznych planszach, a nie w realu.
    A „przebiegunowanie” oznacza zmianę biegunów magnetycznych (powoli pole magnetyczne zanika aby nastąpnie pojawić się z zamienionymi biegunami). Z biegunami geograficznymi i osią obrotu Ziemi nie ma to kompletnie nic wspólnego. Ziemia nie fiknie koziołka do góry nogami, a jedynie może zrobić to jej pole magnetyczne.
    Po co siejesz panikę?

    • Jacolo Says:

      To zobacz jakie koziołki fika słońce, tak piszesz jak byś wszystkie rozumy pojadł.



  8. NIE KLIKAJ TUTAJ! Says:

    A niech przyśpiesza!

  9. otto Says:

    Aby dolać oliwy do ognia czytałem na wp , że w tym roku pojawiło się słońce dwa dni wcześniej po nocy polarnej gdzieś tam na północy. Nikt nie potrafił wyjaśnić tego zjawiska. No i chyba nikomu nie przyszło do głowy, że coś może być nie tak.

  10. Irbis Says:

    Przyspieszenie przebiegunowania Ziemi jest oczywiste i juz od dawna oglaszanym w nieoficjalnych źrółach .. Te oficjalne nabrały wodew usta i ani mru-mru … Pewnie jak zwykle „obawiają sie wzbudzicpanikę” .. choć nie bojąsie pokazywać nam z lubością dokladne realacje z okropieństw wojen i zamieszek …

  11. vionna Says:

    Od okolo 3 dni ksiezyc zwrocil moja uwage ,zastanawialam sie dlaczego.Wczoraj o 20-stej zobaczylam ze jest w tym niezwyklym polozeniu.Ciekawe tylko dlaczego jakos cicho na ten temat w oficjalnych mediach?
    Dzis rano natomiast wydawalo mi sie niezwykle to ze zrobilo sie chyba jasno o cala godzine wczesniej niz zwykle?
    Normalnie jest u nas tuz przed 7 a dzis juz przed 6?
    Mieszkam jakies 700km od Berlina okolice Kaiserslautern.

    • FLG Says:

      Jak jeżdżę do pracy na 6, to o g. 5:45 we Wrocławiu (dużo na wschód od Kaiserslautern😉 ) widać delikatną łunę jasnej poświaty na wschodnim horyzoncie. A u was jasno??

  12. FLG Says:

    No cóż zaintrygował mnie ten filmik, mieszkam we Wrocławiu i od kilku dni niebo było czyste i obserwowałem to samo. Z racji tego ze jestem laikiem w sprawach astronomii, dopierro ten film dał wiele do myslenia.

  13. Prawda Says:

    Wszystko się zgadza. Sam widziałem tej nocy księżyc na własne oczy. Przez chwilę się zastanowiłem , co spowodowało jego zmianę.

  14. Petro Says:

    Wyjasnienie tego zjawiska:

    http://starchild.gsfc.nasa.gov/docs/StarChild/shadow/questions/question43.html

    • Jacolo Says:

      Szkoda że z takiego gównianego źródła, przydało by się z jakiś nieoficjalnych.

    • eldorado Says:

      a może z tego źródła: http://www.youtube.com/watch?v=-7sUUTDtsy


Skomentuj

