Dave Allen – Religia


Komentarzy 10 to “Dave Allen – Religia”

  1. bogini wszelkiego stworzenia Says:

    obśmiałam się jak norka !!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. Tomik Says:

    To nie jest szydzenie, to jest skecz. Uświadamia on nam niedoskonałości religii, bynajmniej tym samodzielnie, a do tego logicznie myślącym.

  3. mery Says:

    🙂 Uwielbiam ten skecz 🙂

  4. Obudzony Says:

    jesli ktos szydzi z religii to rzeczywiście nie jest właściwa rzecz, ale jeśli ktoś w jakąkolwiek religie, sekte czy jak zwał tak zwał wierzy to jest jeszcze gorzej

  5. Maraniano Says:

    Jeśli religia wam przeszkadza to dużo wam brakuje do jakiegokolwiek oświecenia

    • Jacolo Says:

      Jak dla ciebie religia (sekciarstwo) jest normalną instytucją to proponuje przestawić się na portale katolickie, ewentualnie na pudelka tam są odpowiednie artykuły dla ciebie. I lepiej już nic nie pisz o oświeceniu bo u ciebie jest raczej jeszcze w powijakach.

  6. danuta Says:

    Bo tak ludziom najwygodniej: nie myśleć samodzielnie, niech to zrobi za nich ksiądz i lasuje im mózg. A jakie życie jest piękne bez żadnej religii. Ja dopiero wówczas zauważyłam siebie, swoje wnętrze, swoje myśli i to, że mogę kierować własnym życiem, pomagać innym. Dostrzegłam piekną naturę która mnie otacza. To jest po prostu cudowne. Wszechświat we wszystkim mi sprzyja.

    • Ania Says:

      O tak ! Samo swiatło z jerozolimskich religii się leje.. Wszystkich oślepiło !

  7. Krzysiek Says:

    Z Chrystusa szydzono przed smiercia, dzisiaj szydzi sie z wiary ktora Katolicy wyznaja. Chyba to nie jest wlasciwa rzecz…

    Jesli ktos z kogos szydzi to jest to objaw slabosci i niedorozwoju umyslowego, jednak mlodzi ludzie chlona to jako wzorzec do postepowania…

    • Jacolo Says:

      Wyznawcy religii są pożytecznymi głupcami dla systemu, jedną noga już wyszli i wiedza że dzieje się źle na świecie a druga nadal siedzą w bagnie. Jeżeli mieli by w przyszłości rządzić wyznawcy jakiejkolwiek religii to ja osobiście wolę NWO


Dodaj komentarz