Wydało się – to Rosjanie źle naprowadzali samolot


Komentarzy 13 to “Wydało się – to Rosjanie źle naprowadzali samolot”

  1. polo Says:

    Czy ktoś zwrócił uwagę na sekwencję wydarzeń :
    1. zaraz po katastrofie Wałęsa i Wajda , którzy nie mają zielonego pojęcia o lotnictwie wyraźnie sugerowali ,że przyczyną były naciski na pilota
    2.E.Klich mówi , że Polacy nie mają dostępu do śledztwa ( “petenci” )
    3. Rosjanie usilnie pracują nad czarnymi skrzynkami przez 7 tygodni , a jednocześnie nie zawracają sobie głowy innymi dowodami ( miejsce katastrofy kompletnie niezabezpieczone )
    4. T. Anodina mówi na konferencji , że słychać w kabinie głosy 2 osób spoza załogi i że MAK będzie dalej pracował w kierunku wyjaśnienia tego wątku
    5. na tej samej konferencji E. Klich mówi , ze zna zapisy skrzynek i jest przekonany , że obecność innych osób w kabinie nie miała wpływu na katastrofę
    6. 2 dni póżniej E. Klich zmienia zdanie i mówi , że jednak mogła mieć wpływ
    WNIOSKI :
    – Rosjanie od początku założyli tezę o naciskach na pilotów jako głównej przyczynie . Dlatego przejęli czarne skrzynki i przez tyle tygodni nad nimi pracowali tygodni .Inne dowody ich nie interesują (niezabezpieczone miejsce) . Ten kierunek Rosjanie przekazali swojemu polskiemu przedstawicielowi p. Tuskowi , który poinformował zaufanych ludzi ( Wajda , Wałęsa ..) “jak mają gadać” . Skrzynki będą dotąd “badane” , aż nie znajdzie się na nich to co powinno .
    Najbardziej żałosny jest w tym Edmund Klich , który oficjalnie ma pełny dostęp do śledztwa , niby zna zapisy skrzynek a mimo to , w ciągu 2 dni zmienia zdanie o 180 stopni , jeżeli chodzi o te zapisy
    http://smolensk-2010.pl/2010-05-14-54-pytania-nadal-aktualne-aktualizacja-13-05-2010.html

  2. iza Says:

    Poczytajcie to:
    http://wirtualnapolonia.com/2010/06/05/gruppenfuhrer-kat/
    http://www.youtube.com/watch?v=y2eAhrW5hy4 – na youtube jest pełna wersja.
    Ja bym dodała: PAKT, nie KAT 😉
    I jeszcze to:

  3. MAXX Says:

    ZNALAZŁEM TAK KOMENTARZ NA WP.

    UWAGA!!!IŁ-76 TO ROSYJSKI SAMOLOT TRANSPORTOWY!!!

    Samolot został skonstruowany w celu przeniesienia ładunku o wadze 40 ton na odległość 5 000 km w ciągu mniej niż 6 godzin i być zdolnym do startu na krótkich pasach startowych oraz móc pracować w niesprzyjających warunkach pogodowych.Podobno krążył 2 godz.nad lotniskiem w Smoleńsku z 17 funkcjonariuszami FSB.Jest to ciekawe w zestawieniu z zapisem ze stenogramu str.24.Otóż o godz. 10:27:58 pojawia się wpis oznaczony jako „Bort” czyli „Pokład”. Ten „Bort” to jedyny kryptonim NIE opisany w legendzie pod skryptem. Jest to komunikat PO ROSYJSKU, najwyraźniej nie pochodzący od załogi Tupolewa lecz prawdopodobnie słyszany w ich kabinie z nasłuchu przez radio.
    Komunikat brzmi: „Zakończyłem ZRZUT, zniżanie na wschód”. Potem jest jeszcze „Pozwolili”, a oba te zdania rodzielone są wypowiedziami oznaczonymi jako anonimowe i nierozpoznane, a więc zapewne bardzo słabej jakości. To właśnie zdaje się sugerować, że jest to fragment rozmowy między innym samolotem a np. kontrolą lotów, „podsłuchany” przez pilotów Tupolewa.
    Zaciekawił mnie ów „ZRZUT”, bo kto i co miałby ZRZUCAĆ w pobliżu smoleńskiego lotniska z samolotu, a następnie „zniżać się na wschód”? Pogrzebałem trochę w sieci i dowiedziałem się tyle, że terminu”zrzut” w rosyjskim lotnictwie używa się do określenia w zasadzie tylko DWÓCH rzeczy:
    – DESANT (zrzut skoczków lub sprzętu) i ZRZUT (ROZPYLANIE) PALIWA LUB INNEGO PŁYNU – „tworzenie sztucznej mgły poprzez rozpylanie zatomizowanego paliwa dieslowskiego wraz z ciągiem wylotowym gazów silników”. Teraz pytanie: O KTÓRYM Z WYŻEJ PODANYCH ZRZUTÓW MÓGŁ MÓWIĆ PILOT JAKIEGOŚ SAMOLOTU LATAJĄCEGO W POBLIŻU LOTNISKA SIEWIERNYJ O GODZ. 8:27:58?
    I proszę powstrzymać się od komentarzy, że na głowę upadłem. Wypowiedź „ZAKOŃCZYŁEM ZRZUT, ZNIŻANIE NA WSCHÓD” jest w stenogramie, więc jest FAKTEM, a NIE MOIM WYMYSŁEM. Skoro mówi się o zniżaniu na wschód, więc jest jasne, że jest to informacja Z JAKIEGOŚ SAMOLOTU w pobliżu. Czyżby z IŁa-76? Bo ponoć żaden inny nad tym lotniskiem w tych godzinach nie latał.
    Czy zrzucano coś by zagęścić mgłę?
    Acha, i jeszcze jedno. O 10:29:47, tj. niecałe dwie minuty po wspomnianym wyżej rosyjskim komunikacie o „zrzucie”, kapitan Protasiuk mówi: „Kto tam jest?”, na co drugi pilot odpowiada: „U ciebie też?”. Czyżby zauważyli obecność w pobliżu innego samolotu? Niestety, dwie dalsze wypowiedzi są „nierozpoznane”.

    • WM%@ Says:

      Nie, nie upadłeś na głowę. Jodek srebra wywołuje mgłę. Ten sam, którego używają przed defiladami.

    • UWAGA IŁ Says:

      Witam Państwa, to jest medialna kampania propagandowo sondażowa. Przed wyborami co 2-3 dni bedą nam serwować informacje w celu sprawdzenia jak się zachowujemy. A my jak gęsi gęgamy a Komorowski w tym czasie w prawyborach w Poznaniu dostaje 70%. No cóż siedzmy i gaddajmy i analizujmy. Ale raczej weżmy sie i działajmy wśród kolegów, znajomych, pracy czy na ulicy pokazując jak Rząd Tuskolandi z Komorą w szybkim tempie podpisują 45 ustaw, jak zachowują sie i jak doprowadzają manipulując do trudnej sytuacji finansowej kraju. żeby nie było za póżno. kuba

  4. BKwar Says:

    Tutaj to ładnie pisze ale otwarcie nikt tego nie powie nadal chcą zwalić wszystko na pilotów, ale rosjanie tak powiedzieli i tak jest najłatwiej. ruskie gnoje nawet z karty kredytowej jednego z zabitych kradli pieniądze wiec jak to jest
    JAK TA NASZA POLITYKA LUDZIE WYŚMIEWAJĄ SIĘ Z NAS NA CAŁYM ŚWIECIE I WSPÓŁCZUJĄ
    RUSKCY PLUJĄ NAM W TWARZ a my co mówimy ze to deszcz

  5. zalb Says:

    Tu takie info
    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Jak-Tu-154-zerwal-siec-elektryczna-lecac-380-m-nad-nia,wid,12337542,wiadomosc_prasa.html?ticaid=1a4cd

    Ktoś dzś na forum wp.pl pisał, że znaczne siły milicji i OMONu zgromadzono w Smoleńsku już dzień przed katastrofą. Słyszał ktoś z was coś na ten temat? Macie jakieś linki? Ciekawi mnie to.

    • ředitel Says:

      … Tuto informaci jsem četla, snad to byl Smolenský novinář, který informovat o postoji pana ambasadora Baara, který po katastrofě snad řekl, že konečně bude dobře … vzpomínáte si?

      Pozdrawiam

    • neworder Says:

      Skoro zerwanie sieci energetycznej nastąpiło o 8:39:35, może to potwierdzić tezę, Janusza Więckowskiego emerytowanego pilota, którą przytoczył w powyższym materiale filmowym, a która traktuje o możliwości „wymątowania” się silnika już w trakcie lotu, i tu pytanie co spowodowało jego „oderwanie”…

  6. zenobiusz Says:

    Kim są twardziele z OMON-u?

    Podczas pierwszego starcia kandydat musi “pokazać się” jako utalentowany i skuteczny napastnik, podczas następnych jego zadaniem jest po prostu nie dać się znokautować.

    Przechodzi ten, którego umiejętności zostały wysoko ocenione, a ponadto nie stracił przytomności (!) i nie odmówił dalszej walki, co się często zdarza, mimo że zabronione są ciosy w oczy, szyję i krocze, a także okładanie leżącego.

    Podczas pierwszego starcia kandydat musi “pokazać się” jako utalentowany i skuteczny napastnik, podczas następnych jego zadaniem jest po prostu nie dać się znokautować.

    Przechodzi ten, którego umiejętności zostały wysoko ocenione, a ponadto nie stracił przytomności (!) i nie odmówił dalszej walki, co się często zdarza, mimo że zabronione są ciosy w oczy, szyję i krocze, a także okładanie leżącego.

  7. sonia Says:

    Koniecznie przeczytajcie to:

    http://www.fakt.pl/K-wa-Co-teraz-ze-mna-bedzie-,artykuly,73696,1.html
    Szef kontrolerów wybiegł z wieży i miotając przekleństwami, krzyczał: „Job twoju mać, co teraz ze mną będzie?! Boże, będę mieć kłopoty, wielkie kłopoty!”. W oka mgnieniu pojawili się wojskowi, którzy zabrali kontrolera, a polską załogę zamknęli na kilka godzin w jaku. Mogli odlecieć dopiero, gdy Rosjanie przywieźli nową obsługę wieży kontroli lotów.

  8. Krzysiek Says:

    Ten program to nadal hipoteza. Potwierdza to, ze sygnal nawigacji lotniczej dla nie tylko Polskiego TU-154M lux (101), ale i Rosyjskiego IL-76 byl zaklucany – Wiecej BlackHawk. Zdiecia Siergieja Amelina (#56) dowodza tego, ze dwa rozne samoloty byly w niewlasiwym miejscu/kurs i wysokosci (podobna wysokosc – siete brzozy, rownolegle do poziomu ziemi). Rosyjski samolot w standardach systemow nawigacyjnych oraz WLASCIWYM Wyszkoleniu nie mogl popelnic tego samego bledu co Polski pilot, bo to nie byl blad pilotow!

    Wedlug mnie, kotrolerzy z wierzy nie wiedzieli, ze podaja niewlasciwe informacje nawigacyjne, swiadczy o tym pruba ucieczki przed Milicja Rosyjska i zmienne zeznania (nieznajomosc jez. Rosyjskiego) – byli w szoku, ale chcieli zyc.
    Wazny jest trzeci czlowiek z wierzy, ale jego juz nigdy sie nie odnajdzie.

    Sygnal musial byc zaklucany wczesniej a trzecia osoba z wierzy kontroli lotow, byla jedynie gwarantem swiadomie zle podawanych informacji nawigacyjnych dla pilotow w obydwu samolotach (Rosyjskim i Polskim)

  9. smolensk « Мысли блогеров всего интернета Says:

    […] Jacolo пишет: Artykuły – Smoleńsk. 7616 dni… Czy to koniec III RP? Analiza filmu (zdjęcia) · Analiza filmu – stabilizacja obrazu · Brak 21 ciał · Katastrofa i pogrzeb Prezydenta: seria niesamowitych przypadków! Katastrofa smoleńska – ciekawa hipoteza … […]


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

%d blogerów lubi to: